Puchar Polski offroad.

Organizowany cyklicznie i cieszący się największym szacunkiem wśród kierowców Puchar Polski OFF ROAD PL to impreza mogąca się poszczycić najdłuższą historią i największą popularnością w Polsce. Struktura Pucharu Polski w offroadzie składa się z trzech rund. Natomiast każda runda składa się z minimum jednego etapu, zawierającego zarówno odcinki dojazdowe, jaki i próby terenowe. Na listę klasyfikacyjną dostają się wyłącznie te ekipy, które okażą kartę drogową z potwierdzeniem przejazdu przez wszystkie punkty kontrolne przed zamknięciem mety, tak działą puchar polski offroad.

Podstawą klasyfikacji załóg startujących w Pucharze Polski jest zliczana oddzielne dla każdego etapu suma czasów między punktami kontroli przejazdu i prób terenowych wraz z uwzględnieniem regulaminowych kar. Ostateczna klasyfikacja obywa się w wyniki sumowania punktów z klasyfikacji etapów danej rundy.\nRywalizujący zawodnicy mają do wyboru trzy kategorie: Travel, Adventure oraz Extreme. Ponadto samochody mające brać udział w danej klasie rajdu są zobowiązane wymaganiami regulaminu technicznego, co do ich specyfikacji.

Puchar Polski OFF ROAD

Poland Trophy to cykl off roadowych rajdów dla samochodów terenowych i quadów, rozgrywanych od 2007 roku. Rajdy organizowane są dla amatorów – kierowcy biorący udział w Poland Trophny nie muszą mieć licencji rajdowej. Jedynym wymaganiem jest posiadanie prawa jazdy. Celem twórców Poland Trophy było stworzenie najbardziej ekstremalnych rajdów off roadowych w tej części Europy przy wykorzystaniu najnowocześniejszych rozwiązań technicznych i zapewnienie im profesjonalnej realizacji. Impreza miała także otrzymać od samego początku odpowiednią oprawę medialną i marketingową. Rajdy odbywają się w trzech kategoriach – QEX, czyli Quad Extreme – dla quadów, ADV, czyli Advance – dla samochodów terenowych i NOL, czyli No Limit – bez żadnych ograniczeń technicznych. Samochody, które biorą udział w rajdach muszą mieć dowody rejestracyjne. Na Poland Trophy każdego roku składają się trzy rajdy, a każdy rajd dzieli się na trzy części: Prolog, Etap Nocny i Etap Dzienny. Sponsorem zwodów jest firma Dragon Winch.

Tagi dodane do tej notatki na blogu o BMW: ,